mandag 5. oktober 2009

Oppdatering :-)

Nå er det lenge siden jeg har vært her og skrevet noe i det hele tatt :-) men jeg håper på å komme sterkere tilbake :-) jeg har vært på reise i USA scrappingens hjemmland :-) vi var i Florida nærmere bestemt Orlando og besøkte Mikke Mus og venner i Disney World Resort og at Amerika er stort Ja det kan jeg bare være med å skrive under på for en større opplevelse tror jeg ikke at det kan være mulig å få for hverken store eller små :-) Men det skal komme bilder etterhvert :-)Vi hadde 14. dager der vi bodde på Sheraton Vistana Resort og vi kunne velge i 7 basseng områder. Ungene stor koste seg og det gjorde vi voksne også. Vi var i alle fire Disney parkene og vi kjørte gjennom Tampa og til Clearwater beach og badet i meksico gulfen og vannet var "ram"salt og sanden kjentes ut som potetmel å gå på :-) Men jeg skal fortelle mere når jeg legger ut noen bilder :-)

Ingen kommentarer: